Webgalamb SUPP+® gyári garancia mindörökre
Fontos tudnod, hogy új webgalambodhoz, vagy az új verzióra frissítéshez ajándékba kapsz 1 év teljeskörű gyári garanciát és ugyanennyi terméktámogatást is!
Köszönjük, hogy a MŰKÖDÉSI BIZTONSÁGOD nálunk keresed! 🙂
SUPP+ szolgáltatásunk kellő garancia ahhoz, hogy a webgalamb szoftvered tökéletesen működjön.
- ❌ nem rendelkezel semmiféle terméktámogatással
- ❌ nem rendelkezel garanciával a meghibásodások kijavítására
- ❌ nem vagy jogosult kitelepíteni az új fejlesztéseket
- ❌ díjmentes biztonsági frissítések sem kapsz hozzá
- ❌ telefonos és e-mailes ügyfélszolgálatunk segítségét NEM TUDOD IGÉNYBE VENNI
Tehát ha lejár a gyári garanciád nem tudunk támogatást nyújtani és segíteni a felmerült problémáddal kapcsolatosan. 😒
Megoldás: ellenőrizd és hosszabbítsd meg a gyári garanciád... akár örökre!
Szerintem Te az egy év elteltével sem szeretnél lemondani ezekről a szolgáltatásokról, hiszen addigra a galambod jellemzően a szívedhez nőtt. FONTOSSÁ vált, mert remek bevételt hozott Neked, gyakran indítottál kampányokat, éppen akkor is, amikor egyszer csak DERÜLT ÉGBŐL VILLÁMCSAPÁS: valami működési gondot tapasztalsz és a problémádra azonnali javítást szeretnél. Létrehoztuk a SUPP+ szolgáltatást, amit bármikor megvásárolhatsz bármelyik WG6 vagy annál magasabb verziószámú webgalambra és
Mennyibe kerül: nettó 65.000 Ft + 27% ÁFA egy teljes évre!
⚠️⚠️ KIVÉVE ⚠️⚠️: ha nem hagyod lejárni a gyári garanciád, azaz folytatólagosan megrendeled a szolgáltatást, akkor KEDVEZMÉNYESEN: nettó 48.000 Ft +27% ÁFA áron veheted igénybe 1 évig! FONTOS: hosszabbítást a kedvezményes áron csak akkor behetsz igénybe, ha jelenleg is élő gyári garanciával rendelkezel és azt hosszabbítod meg további évekre.JÓL JÁRSZ VELÜNK
Miben segít a SUPP+, azaz a gyári garancia és terméktámogatás?
GARANCIA a meghibásodások kijavítására
Sajnos előfordulhat, hogy a galambod nem az addig megszokott szuper módon végzi a munkáját. Ha ennek hátterében műszaki meghibásodás áll mi annak okát bejelentésed alapján felkutatjuk, és ha a szoftverben van javítandó rögtön javítjuk is. Ha a hibát a tárhely szolgáltatás gondja okozza pontosan megírjuk Neked a megoldást, amelyet egyszerűen továbbítasz a tárhely szolgáltatódnak aki azonnal elvégezheti a javítást!
GYÁRI GARANCIA: biztonsági frissítések
Létrehozzuk a tárhelyet a Webgalambod számára, ahova nemcsak a Webgalambot telepítjük fel, de az SMTP-t is bekonfiguráljuk és elvégzünk minden szükséges beállítást, hogy Neked már valóban csak a hírlevelek megszerkesztésével kelljen foglalkoznod.
TERMÉKTÁMOGATÁS: ha hibát észlelsz
E-mailben a belépési link és jelszó mellett kiküldjük a hitelesítő rekordokat is, melyek elengedhetetlenek ahhoz, hogy minden flottul működjön. Ha kapunk hozzáférést a domainedhez, nagyon szívesen elvégezzük mi a beállítást, hogy ezzel is egyszerűbbé tegyük a folyamatot.
Telefonos és e-mailes ügyfélszolgálatunkon SZAKÉRTŐ segítséget kapsz
Ha hibát tapasztalsz, vagy kérdésed lenne a galambod működésével kapcsolatban, vagy csak nem tudod/elfelejtetted hol is kell beállítani valamit sokkal egyzserűbb, ha e-mailen
Mindenre IS kiterjed a SUPP+?
A SUPP+ mindenre kiterjed ami a webgalamb mindennapi rendeltetésszerű használata során előfordulhat.
12 év tapasztalatunkkal úgy állítottuk össze, hogy arra az 1 évre amire megbízol minket a galambod biztosan remekül működhessen, erre ne legyen gondod!
Mik a szolgáltatás korlátai?
- A gyári garancia nem terjed ki arra az esetre, ha külső szereplő (ügyfél, fejlesztő, tárhelyszolgáltató, felhasználó) akár a webgalamb fájljaiban, akár az adatbázisában kárt okozott, azokban beavatkozást végzett. Hozzányúlt, beleprogramozott, beletörölt, abba saját programkódján keresztül adatot, funkciót vitt be, sikertelenül végezte el annak frissítését/kitelepítését, vagy bármely módon módosította annak adatait/működését.
- A gyári garancia nem jelenti a webgalamb áttelepítését, frissítésének, modultelepítésének elvégzését,- annak javítását, vagy külső 3rd party szolgáltatóval való összekapcsolását az ő rendszerének supportját, átállítását, javítását.
- A gyári garancia nem terjed ki a webgalambhoz pluszban kapcsolható akár ingyenes akár fizetős modulokra, bővítményekre.
- A terméktámogatás nem korlátlan. Nem jelenti, nem is jelentheti a termék használatának részletes bemutatását, betanítását. Évente 2 munkaóra terméktámogatást adunk, ami bőven elegendő mindarra, amire egy átlagos ügyfélnek szüksége van a beállításokkal kampányokkal egyebekkel. Ez az időkeret átlagosan 10-20 bejelentésre elengedő évente. Ha Neked ennél több időben lenne szükséged a segítségünkre kérlek egyeztess velünk, fogunk rá találni megoldást.
- A terméktámogatás nem jelenti, hogy mi elkészítsük, vagy kezeljük a galambod, a kampányod összeállítását, kezelését, e-mail sablonod megszerkesztését. Semmi olyan tevékenységet nem végzünk, ami nem arról szól, hogy e-mailen vagy telefonon mi megmondjuk a megoldást a konkrét kérdésre és Te magad készíted el a galambodban. Különösen nem terjed ki személyes, vagy online megbeszéléseken meetingeken, videó,- vagy képernyőmegosztós egyeztetéseken való szakmai részvételre, hibadetektálásra, tanácsadásra.
- Ebben a szolgáltatásban nem auditáljuk le a galambodat, nem üzemeltetjük, nem jogosít új verziójú szoftverre, licenckulcs módosításra, nem biztosít postaszolgáltatást, nem tartalmazza fejlesztőd támogatását a külső rendszered API-val való összekötéséhez.