Hová tűnt a Webgalamb és mit hoztunk ma Neked?

Címkék: , , , ● Nincs még hozzászólás.

Hová tűnt a Webgalamb és mit hoztunk ma Neked?

Neeem! Nem tűntünk el! Sem a Webgalamb, sem a csapat. Csak épp dolgoztunk veszettül a háttérben és most már azt is elárulhatjuk, hogy min.

Talán még nem is meséltük, hogy tavaly tulajdonosváltás történt a Webgalamb háza táján. Valószínűleg ebből nem sokat láthattál, hiszen fontosnak tartottuk, hogy Te, mint régi ügyfelünk a megszokott minőséget kapd. Azért persze elárulhatjuk, hogy az új tulajdonosok is ősidők óta foglalkoznak e-mail marketinggel és ősidők óta jó partnerek a korábbi tulajdonossal.

Mi lett a csapattal?

Tovább a teljes bejegyzéshez »


10 kérdés – ember a cég mögött: Zajdó Csaba

Zajdó Csaba

Zajdó Csaba neve a legtöbb webáruház tulajdonos számára ismerősen cseng. Komplett rendszerei behálózzák a hazai e-kereskedelmet. Aki bérelt webáruházban gondolkozik, szinte megkerülhetetlenül találkozik oldalai, vagyis a WebShop Experts és a ShopRenter valamely termékével, szolgáltatásával.

Csaba keresett előadóként minden jelentős szakmai konferencián és tréningen megfordult már. Sőt, sajtómegjelenésekben sem szűkölködik. Nemcsak a webáruházak szakértője, de a listaépítés és a vevősokszorozás elkötelezett híve is. Értékesítést javító eszközével, az OptiMonkkal igazi áttörést hozott az online marketinget folytató vállalkozások életébe mind hazai, mind külföldi szinten.

Szívügyének tartja az e-mail marketinget, ezért rendszereit összekötötte és kompatibilissé tette a Webgalambbal, amit ügyfeleinek is meggyőződéssel ajánl. Lendületes, energikus vállalkozó egy ügyesen felépített, nagy csapattal. Ismerd meg Te is az embert a cég mögött!

Tovább a teljes bejegyzéshez »


3 módszer, amivel növelheted a hírlevél feliratkozóid számát

Címkék: , , , ● Nincs még hozzászólás.

Hírlevél feliratkozók

Érzed, hogy több embert is megfoghatnál a mostaninál? Tudod, hogy jó dolgot kínálsz, mégsem jutsz el annyi vevőhöz, amennyihez szeretnél? Látod, hogy érdekli az embereket a témád, de valahogy mégsem vásárolnak?

Íme 3 módszer, hogy több hírlevél feliratkozód legyen.

Tovább a teljes bejegyzéshez »


Marketing Expo kulisszatitkok Wolf Gábortól

Címkék: , , , 2 hozzászólás

Marketing Expo - Wolf Gábor

Van egy rendezvény, amin ha kisvállalkozóként vagy marketingesként még nem fordultál meg, az olyan, mintha még soha nem kóstoltál volna csokifagyit, vagy mondjuk nem láttál volna egyetlen Bud Spencer filmet sem.

Merthogy a Marketing Expo mondhatni alap. Akkor is érdemes részt venned rajta, ha Te már mindent tudsz a vállalkozásról vagy a marketingről (de jó Neked), és mondjuk csak kapcsolatot építenél vagy kimozdulnál a mindennapokból. Konferencia, kiállítás és vásár, ahol minden évben ezernyi területről érkező vállalkozó üdvözli egymást ismerősként. És ahol a Webgalamb is a kezdetektől fogva jelen van kiállítóként.

Nem véletlen, hogy szerettünk volna egy olyan interjút, amit akkor is szívesen olvasol, ha egyébként bárkit simán vernél egy Expó-kvízben. Wolf Gábor, a Marketing Expó, vagyis a Marketing Commando apukája most olyan kulisszatitkokról is beszél, amit máshol nem hallhattál.

Tarts velünk! Meg persze kukkants be hozzánk majd a Marketing Expón is, szeretettel várunk a Webgalamb standnál!

Tovább a teljes bejegyzéshez »


10 kérdés – ember a cég mögött: Temesvári Richárd

Temesvári Richárd - Websiker Ügynökség

Temesvári Richárd az az ember, aki az online világban „elveszett” mikrovállalkozóknak segít nyereséges internetes jelenlétet létrehozni. Vagyis az általa vezetett Websiker Ügynökséghez akkor is fordulhatsz, ha egészen pici vállalkozásod van, vagy akár Te magad vagy a cég.

Sőt, mi több! Mai interjúalanyunk nem pusztán online marketing tanácsadó, hanem remek kivitelező, ismertség többszörözési specialista, tréner, író és nem mellesleg négy gyermek büszke édesapja. Jelenleg egy olyan könyv megírásán dolgozik, ami igyekszik a mikrocégek számára az online marketing és a weboldalkészítés leges-legelső lépéseit a legérthetőbben leírni.

Richárd mindemellett az egyik legsikeresebb viszonteladónk, aki a Webgalambbal számos kisvállalkozásnak hozott üzleti sikereket az e-mail marketingben. Nem csoda, ha kíváncsiak vagyunk a titkaira. Ismerd meg Te is az embert a cég mögött!

Tovább a teljes bejegyzéshez »


Ikonok használata a hírlevél tárgysorban

Címkék: , , , , ● Nincs még hozzászólás.

Ikonok a hírlevél tárgysorban

Szmájli, szívecske, nyíl, felkiáltójel és megannyi szimbólum. Használd vagy ne? Ha igen, hogyan? Hogy jelennek meg az egyes levelezőkben, és egyáltalán, hol találsz mintákat?

Ilyen kérdésekre kerestük a választ a tárgysorba, tárgymezőbe, sőt, a hírleveleidbe is illeszthető ikonokról, szimbólumokról, vagy más néven emoji jelekről.

Hírlevélben egyelőre kevesen használják a közösségi oldalakon már megszokott ikonokat. Hogy ez jó hír Neked vagy sem, azt reméljük, az alábbi összefoglaló után könnyebb lesz eldöntened. 🙂

Tovább a teljes bejegyzéshez »


10 kérdés – ember a cég mögött: Janata Kriszta

Janata Kriszta

Ma bemutatjuk Neked közelebbről Janata Krisztát, aki nem csak a kisvállalati marketinget oktató Marketing Commando társalapítója, hanem egy igen sokoldalú, erős személyiség is.

Kriszta igazi szövegírás specialista, rutinos, kedvelt előadó, tréner és elképesztően kreatív marketing tanácsadó. Nincs az az iparág vagy marketingprobléma, amire ne lenne valami jó ötlete. De ez még nem minden! Teltházas rendezvényeket szervez a Marketing Commando-nak, címzetes docensként pedig fiatalokat oktat a Budapesti Metropolitan Egyetemen. Publikál, önfejleszt, ezerrel pörög. Legendás memóriájáról, olykor kíméletlen, de őszinte véleményeiről és lazaságáról sokan csak álmodnak.

Miért faggattuk ki őt? Mivel a Marketing Commando rendezvényein a Webgalamb a kezdetektől fogva szívesen látott partner és Krisztával régi jó kapcsolatban állunk, biztosak vagyunk benne, hogy ma is értékes válaszokat olvashatsz egy értékes embertől. Ismerd meg Te is az embert a cég mögött!

Tovább a teljes bejegyzéshez »


Egy tuti e-mail marketing ötlet uborkaszezonra is…

Címkék: , , , 1 hozzászólás

Névnapi köszöntő email

Megvan az érzés, hogy nézegeted a naptáradat, és rájössz, hogy mennyi rokonodnak és barátodnak lesz szinte egyszerre névnapja? Legyünk őszinték! Ilyenkor előtör belőled egy hangyabokányi sóhaj, mert tudod, hogy nem lesz könnyű ennyi jó ajándékot kitalálnod.

Oké, és most nézzük meg ugyanezt vállalkozói szemmel!

Pontosan hány hírlevélolvasódnak tudod a keresztnevét? Ha ügyesen iratkoztattad fel őket, akkor persze az összesnek. Ez pedig remek hír! Tudod, miért? Mert névnapja mindenkinek van, ami azt jelenti, hogy mindenkinek küldhetsz automatizálva e-mailben jókívánságokat, névnapi ajánlatot vagy más üzenetet. Vagyis egyszeri munkával szerezhetsz örömöt másoknak és akár bevételt is magadnak. Nézz csak ide!

Tovább a teljes bejegyzéshez »


10 kérdés – ember a cég mögött: Szalai Gabriella

Szalai Gabi

Szalai Gabriella az elfoglalt felnőttek angoltanára, aki vállalkozóként a nulláról, sőt, a mínuszból indulva megjárta a poklok poklát, ma mégis az ország legsikeresebb nyelvtanulástanára. Igen, merthogy ő nem nyelvet, hanem nyelvtanulást tanít.

Közösségi oldala meghaladja a 70.000 követőt, Angol Plusz Magazinját több mint 55.000-en olvassák hétről-hétre és több mint 10.000 eladott csomag tanulókártyájával a háta mögött tanítványai „sorban állnak” a termékeiért, szolgáltatásaiért.

Gabi fáradhatatlan kitartása mellett sokat köszönhet a marketingnek és az e-mail marketingnek. Ma már nem csak vevői tüntetik ki elismerésükkel, de a marketingszakma is megemelte előtte kalapját. 2015-ben elnyerte ugyanis a „Év Marketingese” díjat a Marketing Commando nagyszabású rendezvényén. Mivel Gabi is Webgalambos, mi is követjük fantasztikus eredményeit. Ismerd meg közelebbről az embert a cég mögött!

Tovább a teljes bejegyzéshez »


Működő hírlevél tárgymezők

Működő hírlevél tárgymezők

Az megvan, hogy beülsz egy kávézóba, hogy megjutalmazd magad, és gondolatban már a világ legfinomabb, leghabosabb kávéját kortyolgatod? Aztán megérkezik a rendelésed. A kávé hideg, a hab löttyedt, a tetején pedig valami fura állagú szirup néz vissza rád. Talán megpróbálsz pár kortyot inni, vagy az összes cukrot beleszórva javítani a dolgon, mert kell az a kávé és nincs kedved szólni a pultosnak, de az tuti, hogy ide soha többet nem jössz.

Na, az e-mail tárgymezőnek még ennyi esélye sincs. Ha elsőre nem vonz, akkor szinte biztos, hogy nem nyitod a levelet. Itt nincs pultos, nincs kivel konfrontálódnod és egy kattintásodba telik, hogy továbblépj. A Te olvasódnak is.

Szóval, ha eddig azt gondoltad, hogy azt a rövid kis szöveget nem kell annyira komolyan venni, akkor itt az ideje, hogy figyelmet szentelj rá! Persze, néha elfogynak az ötletek, vagy egyszerűen csak szeretnéd a bevált tárgymezőket még erősebbé tenni, még jobban feldobni. Ehhez igyekszünk ma segítséget adni Neked.

Tovább a teljes bejegyzéshez »